Bagaimana untuk meningkatkan trafik website anda / menigkatkan trafik blog anda?

/
0 Comments
Assalamualaikum dan salam Sejahtera

Jika anda menjalankan laman web atau blog, maka anda boleh menghasil pendapatan melalui dengan meletakkan iklan / penaja. Apa yang anda perlu lakukan adalah meningkatkan trafik laman web anda dan menjual ruangan iklan. Jualan boleh dilakukan dengan mudah dengan meletakkan mesej anda di forum-forum perbincangan popular seperti Carigold, wangcyber, dan lain-lain lagi. Dalam usaha untuk menarik lebih ramai orang, anda perlu untuk meningkatkan trafik laman web.

Di bawah saya menyenaraikan beberapa tips yang boleh anda lakukan untuk meningkatkan trafik blog anda ialah:

Kandungan yang terkini: Posting artikel terbaru yang berkaitan dengan niche tertentu adalah cara terbaik untuk menarik lebih ramai pengunjung.


Post Yang Berkaitan: Menyediakan senarai post yang berkaitan di bahagian bawah artikel. Hal Ini akan membuat pelawat akan klik pada pautan di blog anda dan melawat laman yang lain . Anda juga boleh menyediakan pautan kepada topik lama yang diarkibkan di laman web anda. Anda boleh mendaftar linkwithin untuk membuat artikal berkaitan.


Back-links: Dapatkan lebih pautan balik ke laman web anda. Ini boleh dilakukan dengan mengemukakan URL laman dalam bookmarking seperti Delicious, mengemukakan artikel dengan backlink ke laman web anda di laman sosial seperti Digg, Reddit, Propeller, Mixx dan sebagainya, mengambil bahagian dalam forum perbincangan dan bertukar-tukar link.


Category:  Senaraikan kategori dalam bar sisi ataupun pada widget bar, untuk memberitahu pelawat tahu terdapat banyak kategori untuk mereka untuk klik pada dan membaca.

Rangkaian Sosial: Menyertai laman rangkaian sosial popular seperti Facebook, twitter, google+ dan lain-lain dan menyertai kumpulan yang berkaitan dengan niche anda. Anda boleh mencadangkan jawatan anda kepada ahli kumpulan dan mempromosikan laman web anda.


You may also like

No comments:

Thanks for reading :)